هک و امنیت

وبلاگ آموزش هک و امنیت و شبکه

وبلاگ آموزش هک و امنیت و شبکه

network plus چیست؟

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

network plus

دوره +Network یا تکنسین شبکه توسط شرکت بین المللی CompTIA معرفی شد. دوره نتورک پلاس پیش نیاز تمام دوره های شبکه می باشد و اصول مقدماتی شبکه و مفاهیم آن به طور کامل در این دوره گفته می شود و با گذراندن این دوره شناخت کاملی نسبت به مفاهیم پایه و اصول اولیه دنیای شبکه های کامپیوتری پیدا خواهید کرد و در انتها می توانید تصمیم گیری کنید که چه راهی را در شبکه دنبال کنید و دوره های تخصصی تر شبکه مثل دوره های مایکروسافت , سیسکو , میکروتیک , لینوکس و … را دنبال کنید.

یک کلاس کوتاه مدت یک یا دو ماهه است که مبانی شبکه را به شما آموزش می دهد . این دوره آموزشی شما را در درک مباحث MCSE و Cisco کمک میکند . این دوره پیشنیاز MCSE و CCNA است. در این دوره آموزشی ، با مفاهیم اولیه شبکه آشنا شده و با توجه به قرار گرفتن در جو کلاس و رد و بدل شدن اطلاعات بین اساتید و دانشجویان ، شما برای انتخاب راه خود دید بازتری خواهید داشت. پس از گذراندن نتورک پلاس ، علاقه مندان می توانند بین آموزشهای مایکروسافت و سیسکو یکی را انتخاب نمایند.

 

مطالب بیشتر : وبسایت تیم امپراطوری سیاه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی